czwartek, 15 stycznia 2015

15-01-2015

Tak jak powiedziałam tak robię - wstawiam dzisiaj zdjęcia nowych zrobionych rzeczy.

Skusiłam się żeby spróbować ozdobić zegary i -nie chwaląc się - wyszły całkiem ładnie jak na mój gust.
Ciekawe czy Wam również przypadną do gustu.
Mam nadzieję, że tak :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć zamieszczonych poniżej:


Chustecznik - 25zł:



Zakładki do książki - 5zł/-szt:



Pudełko na długopisy - 12zł:

 Zdjęcia zrobione tak aby była widoczna każda z czterech stron pudełka, które są różne.

I w końcu zegary :)
W 100% działające ze sprawnymi systemami.
Oby dwa zegary w wymiarach 25x25.


Okrągły - 25zł:




Kwadratowy - 28zł:




Zapraszam również na moja stronę na Facebook'u
https://www.facebook.com/pages/Rękodzieło-Operantis/647986675329857?ref=bookmarks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz